wonderful weekend

Nu sitter pappa, farfar och farbror på planet påväg hem igen till snökaoset. Har haft en helt underbar helg och har fått se mycket utav London jag inte tidigare har sett. Idag åkte vi bort till Big Ben och gick en sväng borta vid vattnet. Riktigt skönt var det i solen men iskallt när det blåste! Gick bort till London Eye och åkte ett varv i den. Efter det var vi lagom frusna och gick och åt lunch på en restaurang i närheten. Innan dom begav sig mot flygplatsen så blev det en fika på Costa också.

Efter många om och men så blir det så att vi kommer hem på fredagkväll. Så det är inte många dagar kvar nu men mycket har vi att stå i innan det är dags att lämna London bakom sig. Jag har mina sista 3 arbetsdagar kvar och en ledig dag som jag tänkte ägna till shopping, såklart! Emelies syster Lollo kommer på fredag så shopping i mängder lär det nog bli innan fredag. Det ska bli så skönt att komma hem igen, känner mig nöjd med London nu. Riktigt nöjd :)




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0