Lång helg!

Nu väntas en lång helg för mig, så skönt! Egentligen fick jag aldrig ledigt i helgen för vi har ett event på lördag och det kommer tydligen bli sjukt mycket folk. VIP Sparkling Saturday då det är live band i butiken och vi i personalen ska vara super party fixade från topp till tå. Bära butikens kläder osv, kommer nog bli super roligt och är lite tråkigt att jag missar det men nu kommer ju papsen, farfar och farbror hit på fredag och dom vill jag ju verkligen inte missa. Vi kommer hitta på massa roliga saker i helgen! Längtar :)

Sjukanmäler mig imorgon också så jag kan ta igen massa plugg. Träna ska jag hinna med att göra också, åka bort till pappas och deras hotell och se så jag hittar dit, åka bort till Madame Tussous och fråga hur det blir med biljetterna. Lite små saker har man att fixa sen fredag morgon är dom äntligen här.

Har hört att vintern har kommit på riktigt nu där hemma. Låter ju riktigt mysigt och jag längtar hem till julstöket, snön, baka lussebullar och pepparkakor, lyssna på julmusik och julpynta. På söndag är det ju första advent, hur sjukt är inte det? Gud va tiden går fort!



Oxford Circus, påväg hem från jobbet idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0