ledig tisdag

Igår blev det en hård och lång arbetsdag. Jobbade lunch på Snaps som vanligt sen kväll på Globen. Ericsson hade nån form av personalfest inne på Hovet. Vi i servisen som bestog av säkert en 70 pers dukade upp med långbord och en jätte fin dukning. Det var 3 rätters middag med vin. Har nog aldrig serverat på en så stor tillställning någon gång förut men det var roligt. När jag kom hem var fötterna och benen helt förstörda och jag var helt utslagen.

Imorse vakna jag upp med världens tjockaste hals och ont i kroppen, har sovit dåligt under natten också så jag fick ledigt idag. Skönt det, jag vill verkligen inte bli sjuk nu! Ska iväg snart och äta lunch med Emelie annars får de bli en vilodag för mig. Imorgon blir det jobb igen.

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0