Tredje advent

jag höll mig inte hemma hela kvällen igår och jag är inte förvånad. Även fast man har varit ute och sprungit på krogen i två års tid nu så klarar man inte av att sitta hemma en hel kväll. Så jag drog mig ur soffan och tog bilen till Huddinge där Jonna och Therese satt på Olearys och drack. Efter nån timma där åkte vi in till Lobby, men det blev inte långvarigt för min del. Var rätt trött efter jobbet och tog bilen hem vid halv 3 tiden.

Jobbade idag också och det gick super. Ny vecka imorgon och lucia. Tredje advent är det idag också, herregud va det går fort. Julafton snart och nyår. Nyår måste planerast snarast tjejer!!

Nu ska jag ställa mig i en varm dusch och en krypa ner i sängen och sova. Blir jobb mellan 11-20 imorgon. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0