Sista kvällen i London

Var otroligt skönt att slänga av sig sitt passerkort igår från jobbet, skriva under att man slutar och gå ut geonom personal ingång och veta att man aldrig mer kommer gå in där igen. Men jag kommer självklart sakna tjejerna där! Jag kommer och hälsar på igen :)

Julia kom till jobbet när jag sluta så tog vi en promenad ner till Picadilly och åt en god middag på Fridays och drack några glas vin. Hur trevligt som helst! Kom hem till halv 1 och bums i säng. Klockan ringde ju 8 imorse så har packat, plockat och slängt soppar. Nu är det städningen kvar så det är nog dags att sätta igång för halv 11 ska jag möta Julia vid Oxford Circus för en sista shopping runda här.

Gatwick airport är avstängd idag pga av snön som knappt existerar.. jäkla storstadsbor det här! Så jag måste på något sätt ta mig till Stanstead. Önska mig lycka till!

Nästa uppdatering blir på svenskmark. Ses snart mina nära & kära <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0