borta bra, hemma alltid bäst

Sorry för lite dålig uppdatering, men jag njuter av varenda minut hemma nu. Jag kommer aldrig flytta ifrån Stockholm, vi har det så förbaskat jäkla bra och fint här!

Nu till utgången i lördags.. Spårat! Emelie kom till mig runt halv 9 tiden så vi och mamma satt och föra och fixa oss. Klockan 22 drog vi alla 3 in till Amba och började med en drink sen drog mamsen iväg för att träffa sina vänner på Le Bon Pails (eller hur det nu stavas). Jag och E stannade kvar och träffa många bekanta, dansa och drack hela natten lång och kom i säng runt 5-6 tiden på söndagmorgon. Igår mådde vi som förtjänat men drog oss upp ur sängen vid 2 och åkte iväg till Jonnas och Therese jobb ute på Gärdet. Blev en liten middag på Alfreds i Huddinge och jag fick äntligen den goda cesarsalladen! Sen åkte hem till fina Värmdö. Det har blivit som ett helt vinterparadis här. Så fint med snö men gudars va det är jobbigt att skotta! Har ängnat dagen att gräva fram bilen som har stått i två månder. Jag har skottat och skottat och skottar i två timmar så nu är jag helt slut. Ska ge mig på att packa upp alla mina en miljon grejer och börja tvätta. Lär ha att göra hela kvällen. Garderoben måste rensas ut nu om jag ska få plats med allt.

Har lite bilder på mobilen som väntar men nu orkar jag inte hålla på att ladda upp dom. Dom kommer, nån gång. Och föresten imorgon är det första jobb dagen på NK, kommer bli super roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0