back on track

Körde mitt första gympass idag efter 3 långa månader och det var tungt vill jag lova! Men så jäkla skönt att få komma igång igen. Ett pass till imorgon ska det bli också. Idag blev det en kort arbetsdag på 4 timmar. Slutade kl 4 och gick runt i stan en sväng innan jag träffa upp mamma på gymmet. Kom hem vid 8 tiden och slängde ihop en middag bestående av tonfisk, keso och avokado. Mumma!

Ledig imorgon då det får bli lite shopping i Nacka forum, måste ut på jakt efter ett par snygga sköna skor att jobba i och ett par svarta jeans eftersom jag har lyckats slarva bort mina. Bra där. Sen som sagt ett gympass och åka hem till mamsen och spendera lite tid med dom också. Kanske ett lussebak med familjen imorgon kväll? Det har fortfarande inte blivit av och snart är julen här!

Nej nu måste jag snart sova, kan ju inte sova bort hela dagen imorgon.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0