dream cars

Förlåt för dålig uppdatering! Jag har ägnat hela helgen hemma hos M och då blir det inte så mycke bloggande. Har haft en super mysig helg tillsammans. I fredags lagade vi (eller snarare jag) en riktigt god middag till oss påstående av kyckling, potatis klyftor, stor god sallad och örtagådssås till, mumma! Sen låg vi i soffan och kollade på filmen och åt glass. Vid halv 2 tiden var jag så trött och somna tungt i sängen medans han låg vaken och kollade på UFC och kunde inte slita sig från tv:n. vad är det med killar och UFC? idiotisk sport tycker jag att det är!

I lördags var det automobil bilträff ute i Vallentuna och han ville ställa ut sin bil. Eftersom det spöregna hela fredags kvällen blev det ingen biltvätt så klockan 6 på morgonen ställde han klockan för att gå upp och putsa på bilen. Men vi försov och vakna med ett ryck halv 8. Det blev snabba puckar ut och tvätta bilen, klockan 8 skulle vi åkt egentligen. Vi hann iaf dit precis i tid och där var vi hela dagen. Runt 400 bilar var där och jag har hittat mina drömbilar! Lördags kvällen blev lugn den också. Pizza till middag och sen blev det ett långt bad ute i badtunnan och drack vin. Hur mysigt som helst.

Söndag idag och ikväll blir det mysig middag på en Kinabuffé med mina bästa vänner och sedan bio på sergel där vi ska se L.A Gigolo :)

Här är mina två drömbilar. En vacker dag ska jag ägna någon utav dessa snyggingar och glida omkring i. Man kan ju få drömma lite..





/Carolin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0