årets sista lördag

årets sista lördag blev en shopping dag i stan med darling. Sjukt mycket folk! Det var inte ens kul att gå runt för att alla bara stog och trängdes och nästan drog i alla kläder. Köpte iallafall en ny jacka på Zara, strass armband och lösögonfransar till nyår. Efter några timmar orkade vi inte mer så det blev en fika på Espresso house där det var lika mycket folk som i affärerna.

Under dagens gång blev de planerat att jag skulle ut med Simona och några tjejer från hennes klass. Laroy var det tänkt. Sen fick vi även med oss Camilia så att hon och jag förade hemma hos henne medans dom andra drog till ett ställe på Odenplan. 22.30 var bestämt att vi skulle träffas under svampen. Jag och C infinner oss i tid men inte dom andra damerna som fortfarande sitter kvar och dricker. Eftersom att vi inte riktigt hade kläder efter väder på oss drog vi oss in på Laroy för att invänta dom där istället. Klockan gick och dom kom aldrig. Så vi drog vidare till Oxid med Camilias kompis Alex och två kompisar till honom. Där blev vi var hela kvällen och träffade aldrig Simona och dom andra som blev kvar på Odenplan. Kvällen blev trots allt lyckad och det är inte varje dag jag och C är ute tillsammans och verkligen inte på Stureplan.

Idag har man städat som en tok och förberett lite inför nyår som är om bara några dagar. 3 rätters, champagne, raketer,  världens bästa tjejer och ett nytt år att fira in. Det kommer bli grymt. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oxid..?? :)

2008-12-29 @ 16:15:42
Postat av: carolin

Oxid heter ett ställe som ligger bredvid Blue moon bar vid Stureplan. Ganska litet ställe.. liknar mer ett förkröks ställe som är öppet till 3 :)

2008-12-30 @ 23:35:20
URL: http://carroluttans.blogg.se/
Postat av: Caroline Palmqvist! <3

Oj! haha mer efterfest då skulle jag säga! :D



vad är åldern där då? Folket?



oxid is tha shitt.. eller?

2009-01-01 @ 15:44:12
Postat av: carolin

det är 20 där och folket var rätt blandat.

jag kan väl säga att om man är riktigt taggad på en spårad utgång så är inte oxid man ska dra till. Dit är väl mer om man känner att man bara vill sitta och umgås och dricka natten lång.

2009-01-02 @ 17:07:16
URL: http://carroluttans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0